thefooonoveller98

Direktlänk till inlägg 14 november 2013

kapitel 6

Av Proud Foooer - 14 november 2013 17:28


Tidigare :

Vi åkte till Felix och hämtade grejer , sedan åkte vi till Ica och köpte allt

som vi behövde .När vi kom hem satte vi oss och kollade på film , vi kollade nästan inte på 

filmen för vi var upptagna med att "hångla".De plingade på dörren och där stod ...


____________________________________


D/N:Omar ? Vad gör du här ?

Omar:Kan vi prata ?

D/N:Felix är här just nu ..Hur visste du vart jag bodde??

Omar:Aha okej , men kan vi ta de snabbt ?

D/N:Mm,visst kom in .


Precis när Omar var på väg in så kom Felix , och han hade 

bara shorts på sig .Åh asså just nu ville jag bara hoppa på honom och hångla upp honom.

Jag kollad på Omar som satt på golvet och knöt upp sina skor , han kollade upp och såg Felix.


Omar:Avbröt jag nåt eller ?

Felix:Aaa faktiskt ..


Det såg ut som om dom var på väg att hoppa på varandra och slå ihjäl varandra .

Båda två såg riktigt sura ut .


D/N:Felix du kan ju gå upp i mitt rum och vänta .

Felix:Okej då .

Han började gå upp och han såg ledsen ut på nåt sätt.

D/N:Omar vad fan vill du nu då ?

Omar:Asså , förlåt för allt ..Jag satt hemma och tänkte flera timmar , och jag 

älskar dig fortfarande .Snälla ge mig en chans till ?

D/N:Omar jag vet inte , jag älskar dig också .

Omar:Så du ger mig en till chans?

D/N:Jag han inte prata till punk . Jag älskar dig grymt mycket , men bara som vän.

Omar:Det är Felix eller hur ?

D/N:Typ , jag gillar verkligen honom .

Omar : Du vet väll att jag kommer att kämpa för dig ?

D/N:Mm , men snälla börja inte bråka med Felix ?

Omar:Ska försöka.


Felix's p.o.v


Jag hörde en dörr stängas , och efter några sekunder kom D/N in i rummet .Hennes ögon 

var tårfyllda hon kom fram till mig och det var då hon börja gråta.Fyfan de var sjukt jobbigt att se henne gråta


Felix:Vill du berätta vad som just hände.

D/N:Omar sa att han fortfarnde älskade mig , jag sa att jag älskade han men bara som vän.

Han blev typ sur och jag sa att jag gillar nån annan nu .Sen gick han .

Felix:Gillar du nån vem ??

D/N:Dig din dummer 1

Felix:Gillar du mig ?? :o

D/N:Ja och jag har typ gjort de sen jag såg dig första gången , jag förstår om du inte gillar mig på det sättet 

som jag gillar dig ..

Felix:Va ?Det är väl självklart att jag gillar dig , eller nej jag gillar inte 

dig ..Jag ÄLSKAR dig och bara dig D/N.

D/N:Gör du ?

Felix:Snälla bli min ?

D/N:Felix .......



*Hoppas att ni gillar kapitel 6 ! Sprid bloggen och kommeter vad ni tycker !*

xoxo



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Proud Foooer - 4 december 2013 21:20

Jag tror jag kommer ta bort blogge eftersom de är igen som läser och att jag inte har tid ...Så om ni inte vill att jag ska ta bort bloggen så är de bra om ni säger till typ nu !     ...

Av Proud Foooer - 30 november 2013 00:34

  Tidigare :    "Felix?Är du kittlig?"Sa jag och kollade rakt in i hans blå/gröna ögon ."NEEEJ!" Sa han man såg på hela honom att han ljög .Jag började kittla honom han skrek nästan som en tjej .Min dörr öppnades och in kom ......   *******...

Hej

Av Proud Foooer - 30 november 2013 00:30

  Jag satt och skrev ett kapitel men sen så dog min dator och allt försvan så jag håller på att skriva om nu  hoppas att ni har tålamod och kan vänta !   XOXO ...

Av Proud Foooer - 29 november 2013 08:16

Ville bara säga att ett kapitel kommer senare idag :)Hoppas att ni gillar den nya novellen kommetera gärna vad ni tycker ! ? XOXO P.S sprid novell skulle ju vara sjukt kul om jag fick flera läsare ? ...

Av Proud Foooer - 28 november 2013 17:51

  Kapitel 1   Sofia's perpektiv.   Jag vaknade av att min sovrummsdörr öppnades . "Du måste gå upp,vi har gäster!De nya grannarna kom och hälsade på!Upp och hoppa nu gumman och klä på dig  ordentligt !" Sa mamma."Måste jag?"Sa jag tyst ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards