thefooonoveller98

Direktlänk till inlägg 6 november 2013

Kapitel 3

Av Proud Foooer - 6 november 2013 20:38

Tidigare ...


D/N P.O.V


Omar ? Vem var de ?Tänkte jag .

Dörren slås upp och in kommer ......


Omar , som i Omar från kungsbacka , han som krossa mitt hjärta i 6:an ...Det hade gått

ungefär 2 år sedan jag såg honom , han skulle flytta till Stockholm ..


-D/N , shit vad gör du här ? Sa Omar lite tyst 

-Va ? Sa jag även om jag hörde allt , jag kunde inte tänka helt klart när jag 

såg Omar han var snyggare nu ..

-D/N , vad gör du här? Frågade han igen 

-Kan vi prata i enrum? Sa jag och kollade på honom 

Ja visst kom . Sa Omar

Precis när vi skulle gå ut genom dörren vände jag mig om , och jag såg att Felix stod och han såg 

arg ut han stog och spände käkarna .. 


Omars P.O.V


Jag drog ut henne till koridoren och stängde dörren .

(Dialog)

O:Vad gör du här ?

D/N:Jag flyttade nyss till Stockholm och Felix och hans mamma Cecila är mina

nya grannar och dom kommer över för och hälsa på .Sen frågade Felix om jag ville hänga

med till studion ..Och jag tackade ja .Vad gör du här ?

O:Jag  är ju med i The Fooo kommer du inte ihåg ? Det var ju därför 

jag flyttade . Asså du måste skämta med mig ? Är du Felix's nya haff eller?

D/N:De har du FAN inte med och göra ! Du bryr ju dig inte om mig , du lämnade mig

när jag hade som svårast , när min pappa dog .. Fan dig !

O:Jag lämnade aldrig dig med vilja jag var ju tvungen att flytta !


Felix P.O.V 


Jag hörde hur D/N och Omat bråkade jag undrar vad dom bråkar om . 

Helt plötsligt kommer Omar in och han ser skit sur ut ..

Men vart är D/N ? 


Jag gick ut i koridoren och där satt hon ihop krupen med händerna i ansiktet . Vad sa Omar till

henne egentligen ??


Jag gick fram försiktigt 


(Dialog)

F:Mår du bra ?

D/N:Ser det ut som det eller ? Kan du snälla skjutsa hem mig ?

F:Klart jag kan , ska bara säga till dom andra .


Jag gick till dom andra gav alla en brohug förutom Omar , jag fattar inte vad 

han gjorde som fick D/N att börja gråta ..Fan så gör man ju inte mot tjejer särskilt inte mot 

vackra tjejer .

Jag gick till D/N och tog hennes hand och gick till min mopped och hjälpte henne med att få på 

sig hjälmen .


*15 MIN SENARE*


D/N P.O.V


Varför var Felix så snäll han känner ju knappast mig , jag är väl inte kär i honom ?

Nej, jag kan inte va de jag träffade precis honom ju ... 

-JAG ÄR HEMMA ! Skrek jag .

Nehepp inget svar .

Jag bjöd in Felix och vi gick in i köket det låg en lapp på kökbänken

-Hej D/N , jag , magnus och Cecila åkte till en resturang .Max är hos mormor .

Vänta inte uppe kommer hem sent .


(Dialog)

D/N:Ser ut som om vi är hemma helt ensama , vill du stanna och kolla på film

eller nåt ?

F:Visst varför inte .. Jag messar min mamma och killarna så dom vet.

D/N:Okej jag går och hämtar chips och läsk , du kan välja film så länge . 


Felix valde en skräck film och jag hoppade till efter bara 20 minuter av filmen . Felix kollade 

på mig och små log , kom sa han och drog mig närmare så jag låg med huvet mot hans bröst.De va ganska mysigt 

och han luktade gott :). 

Jag såg att Felix hade somnat och strax efter det somnade jag också.


|Hoppas att ni gillar kapitel 3 , sprid gärna skulle va kul om de var flera som läste <3 |




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Proud Foooer - 4 december 2013 21:20

Jag tror jag kommer ta bort blogge eftersom de är igen som läser och att jag inte har tid ...Så om ni inte vill att jag ska ta bort bloggen så är de bra om ni säger till typ nu !     ...

Av Proud Foooer - 30 november 2013 00:34

  Tidigare :    "Felix?Är du kittlig?"Sa jag och kollade rakt in i hans blå/gröna ögon ."NEEEJ!" Sa han man såg på hela honom att han ljög .Jag började kittla honom han skrek nästan som en tjej .Min dörr öppnades och in kom ......   *******...

Hej

Av Proud Foooer - 30 november 2013 00:30

  Jag satt och skrev ett kapitel men sen så dog min dator och allt försvan så jag håller på att skriva om nu  hoppas att ni har tålamod och kan vänta !   XOXO ...

Av Proud Foooer - 29 november 2013 08:16

Ville bara säga att ett kapitel kommer senare idag :)Hoppas att ni gillar den nya novellen kommetera gärna vad ni tycker ! ? XOXO P.S sprid novell skulle ju vara sjukt kul om jag fick flera läsare ? ...

Av Proud Foooer - 28 november 2013 17:51

  Kapitel 1   Sofia's perpektiv.   Jag vaknade av att min sovrummsdörr öppnades . "Du måste gå upp,vi har gäster!De nya grannarna kom och hälsade på!Upp och hoppa nu gumman och klä på dig  ordentligt !" Sa mamma."Måste jag?"Sa jag tyst ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards