thefooonoveller98

Direktlänk till inlägg 13 november 2013

Kapitel 5

Av Proud Foooer - 13 november 2013 19:23


D/N p.o.v


Jag var precis på väg att sätta på mig min tröja men då sa Felix 


Felix:Kan inte du sova utan tröja , sov bara i bh ;)

D/N:Jo men då får du också göra de bara för att de ska bli rättvisst .

Felix:Okej .


Han tog av sig tröjan och ..Wow , that mage ...Sen tog han av sig sina byxor och

kröp in under täcket ..Han lyfte upp täcket och klappade på sängen .

Jag gick och la mig brevid Felix , han drog mig närmare och la sin arm runt mig .

Han pussade mig på huvet , jag vände på huvudet och kysste honom..Han besvarade kyssen , oj hans mjuka

läppar var som himlen . Vi rullade runt de slutade med att jag låg på honom och vi "grov" hånglade..


Felix's p.o.v


Wow hon kysstes bra ..Jag kände hur hon log i kyssen ..Jag avbröt kyssen och sa ..


Felix:Betyder de att du är min nu ?

D/N:Bara din om du ber mig .

Felix:Snälla D/N bli min ?


Hon kysste mig , jag tog det som ett ja :)

Hon kysste mig en sista gång sedan sa hon go'natt och så somnade jag med ett leende på läpparna.


*PÅ MORGONEN*


Jag vaknade före D/N . Oj klockan var nästan 12 .Jag ville väcka henne,så jag började pussa henne på nacken.

D/N:Snälla låt mig sova en liten stund till?

Jag kollade på henne . Wow hon var en av dom vackraste personerna jag sett i världen . Nej,D/N är världens vackraste person i världen . Jag tog upp min mobil och började ta massor med foton på henne . Hon va så söt när hon sov .  

Felix;Nää nu får du ta och vakna .

Jag började pussa D/N över hela ansiktet .

D/N:De där är nog det bästa sättet att vakna på 

Felix:Äntligen vakna du ! 


D/N's p.o.v 


Jag vaknade av att Felix pussa mig .De var nog det bästa sättet att vakna på .

Jag pussade han och sedan gick vi och åt frukost ..När vi hade ätit frukost gick jag och duschade Felix fick sitta och vänta i vardagsrummet . Jag tog på mig ett par short och en t-shirt där de stod "b*ch please I'm famous"

jag gick ner till Felix som kom fram och gav mig en lapp 


Hej D/N ! Jag åkte till kungsbacka med Max för att 

hälsa på mormor blir borta ungefär 5 dagar så du kan ta hem kompisar .Jag har lagt in 2500 kr

på ditt bankkort .Nunär du och Felix är så nära 

varandra ...Gör inget dumt !

Puss Mamma !


D/N:Ser ut som om jag kommer va hemma själv i 5 dagar ..Om inte du vill va här ?

Felix:Jo det är självklar jag vill , ska bara fråga min Mamma :)


Vi åkte till Felix och hämtade grejer , sedan åkte vi till Ica och köpte allt

som vi behövde .När vi kom hem satte vi oss och kollade på film , vi kollade nästan inte på 

filmen för vi var upptagna med att "hångla".De plingade på dörren och där stod ...


Hoppas att ni gillar det !

XOXO







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Proud Foooer - 4 december 2013 21:20

Jag tror jag kommer ta bort blogge eftersom de är igen som läser och att jag inte har tid ...Så om ni inte vill att jag ska ta bort bloggen så är de bra om ni säger till typ nu !     ...

Av Proud Foooer - 30 november 2013 00:34

  Tidigare :    "Felix?Är du kittlig?"Sa jag och kollade rakt in i hans blå/gröna ögon ."NEEEJ!" Sa han man såg på hela honom att han ljög .Jag började kittla honom han skrek nästan som en tjej .Min dörr öppnades och in kom ......   *******...

Hej

Av Proud Foooer - 30 november 2013 00:30

  Jag satt och skrev ett kapitel men sen så dog min dator och allt försvan så jag håller på att skriva om nu  hoppas att ni har tålamod och kan vänta !   XOXO ...

Av Proud Foooer - 29 november 2013 08:16

Ville bara säga att ett kapitel kommer senare idag :)Hoppas att ni gillar den nya novellen kommetera gärna vad ni tycker ! ? XOXO P.S sprid novell skulle ju vara sjukt kul om jag fick flera läsare ? ...

Av Proud Foooer - 28 november 2013 17:51

  Kapitel 1   Sofia's perpektiv.   Jag vaknade av att min sovrummsdörr öppnades . "Du måste gå upp,vi har gäster!De nya grannarna kom och hälsade på!Upp och hoppa nu gumman och klä på dig  ordentligt !" Sa mamma."Måste jag?"Sa jag tyst ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards