thefooonoveller98

Direktlänk till inlägg 13 november 2013

Kapitel 4

Av Proud Foooer - 13 november 2013 18:51

   Tidigare :


Felix valde en skräck film och jag hoppade till efter bara 20 minuter av filmen . Felix kollade 

på mig och små log , kom sa han och drog mig närmare så jag låg med huvet mot hans bröst.De va ganska mysigt 

och han luktade gott :). 

Jag såg att Felix hade somnat och strax efter det somnade jag också.


Kapitel 4


D/n p.o.v


Jag hörde att en bil stannade på utfarten jag gick och kolla vem det

var . De va mamma som hade kommit hem .Jag sprang in i vardagsrummet och hämtad 

min mobil , oj klockan var 3.47 ..Jag gick och möte upp mamma i hallen . Hon såg trött ut .


(Dialog)


Mamma:Oj ,D/N vad gör du uppe så här sent ?

D/N:Jag hörde taxin ..Är de okej om Felix sover här ? Sa jag ock peka mot soffan där Felix låg och soffan där 

Felix låg och sov .

Mamma:Okej .


Hon började gå för trappen sedan försvann hon in i sitt sovrum .


Felix's p.o.v


Jag hörde röster , sedan så vaknade jag i ett rum som jag inte kände igen . Oj juste

jag är ju hos D/N ..


(DIALOG)


D/N:Väckte vi dig ?

Felix:Aa,fast det är lungt ;)

D/N:Du kan ju sova här om du vill 

Felix:Okej ska bara messa mamma .


Jag tog upp mobilen och skrev "Hej mamma , jag sover hos D/N inatt bara så du vet"

Jag fick ett mess där det stod "okej" på . 


D/N hade gått upp till sitt rum redan ..Jag gick dit dörren stängd , och utan och tänka mig 

för så gick in och kastade mig på sängen .



D/N:Felix vad gör du ????


Oj där stod hon i BARA underkläder ...


Felix:Damn,oj gud vad vacker ..

D/N:Tack men kan du vända dig om nu ?

Felix:Sa jag de där högt ?

D/N:Ohyes you did ;)

Felix:Åh ojsan ..


Hon tog på säg ett par mjukis short sedan när hon var på väg att sätta på sig en tröja sa jag ...





Förlåt för dålig uppdatering !!!!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Proud Foooer - 4 december 2013 21:20

Jag tror jag kommer ta bort blogge eftersom de är igen som läser och att jag inte har tid ...Så om ni inte vill att jag ska ta bort bloggen så är de bra om ni säger till typ nu !     ...

Av Proud Foooer - 30 november 2013 00:34

  Tidigare :    "Felix?Är du kittlig?"Sa jag och kollade rakt in i hans blå/gröna ögon ."NEEEJ!" Sa han man såg på hela honom att han ljög .Jag började kittla honom han skrek nästan som en tjej .Min dörr öppnades och in kom ......   *******...

Hej

Av Proud Foooer - 30 november 2013 00:30

  Jag satt och skrev ett kapitel men sen så dog min dator och allt försvan så jag håller på att skriva om nu  hoppas att ni har tålamod och kan vänta !   XOXO ...

Av Proud Foooer - 29 november 2013 08:16

Ville bara säga att ett kapitel kommer senare idag :)Hoppas att ni gillar den nya novellen kommetera gärna vad ni tycker ! ? XOXO P.S sprid novell skulle ju vara sjukt kul om jag fick flera läsare ? ...

Av Proud Foooer - 28 november 2013 17:51

  Kapitel 1   Sofia's perpektiv.   Jag vaknade av att min sovrummsdörr öppnades . "Du måste gå upp,vi har gäster!De nya grannarna kom och hälsade på!Upp och hoppa nu gumman och klä på dig  ordentligt !" Sa mamma."Måste jag?"Sa jag tyst ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards